Ez a pikáns és egyben frissítő kaja olyan egészséges fehérjebomba, hogy kötelező beiktatnod a fitt menüdbe. Az elkészítése is pikk-pakk megvan, szóval nem lehet semmi kifogásod, gyerünk, dobd össze te is a kondisok egyik kedvenc kajáját!

A harisszás lazac első lépésként kikeverjük a pácot a halhoz. Ehhez egy tálban elkeverjük a harissza pasztát, a szójaszószt, a reszelt gyömbért, a citrom levét, a zúzott fokhagymát, sót és borsot. A lazacfilét két-három ujjnyi vastag szeletekre vágjuk, egy tálba tesszük és alaposan lekenjük a páccal, majd sütésig a hűtőbe tesszük.

A bulgursalátához először bő, enyhén sós vízben puhára főzzük a bulgurt. Közben 1 cm-es kockára vágunk mden zöldséget és gyümölcsöt, a zöldfűszereket pedig fomra aprítjuk. Ezeket egy tálban elkeverjük a megfőtt bulgurral, a citromlével, sóval és borssal, valamt a lecsepegtetett csicseriborsóval.

A bepácolt lazacszeleteket kevés kókuszolajjal megkent, szilikonos sütőpapírral bélelt serpenyőbe fektetjük a bőrös oldalukkval lefelé, és így sütjük 2 percig magas hőfokon, hogy ropogós legyen a bőre. Ezután óvatosan megfordítjuk a halakat, és a serpenyővel együtt a 160 fokra melegített sütőbe dobjuk 5-6 percre. A kész lazacot a salátával együtt, pár cikk lime-mal és friss korierlevelekkel megszórva tálaljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük