Egy igazi brunch hangulatú reggeli, amit simán összedobhatsz te is, nem kell hozzá nagy főzési tudomány. Egészséges, fullos és fitt, így születtek meg a pdúr púrok. 😀 LOL.

A spenótos palacsta első lépéseként a tészta hozzávalóit a kókuszolaj kivételével egy turmixgépben leturmixoljuk, majd egy palacstasütő serpenyőben, közepes hőmérsékleten, kevés kókuszolajon amerikai palacstákat sütünk belőle.

A buggyantott tojáshoz a tojásokat egyesével, lassan gyöngyöző ecetes, sós vízben megfőzzük a következőképpen: egy merőkanalat helyezünk a vízbe, ebbe öntjük a feltört tojást, és 2-3 percig főzzük. A lényeg, hogy a fehérje megszilárduljon, a sárgája pedig folyós maradjon. Tálalásig jeges vízfürdőbe szedjük a tojásokat.

A tálaláshoz felolvasztjuk a vajat és fokhagymát reszelünk bele. Tálaláskor a palacstákat lekenjük ezzel a vajjal, majd ráhelyezzük a buggyantott tojást, mellé pakoljuk a zöldségeket és meghtjük a tört borssal. 

spenotos-palacsta-buggyantott-tojassal
Spenótos palacsta buggyantott tojással (Fotó: Street Kitchen)
  • Elkészítési idő: 30 perc

Ha tetszett a spenótos palacsta buggyantott tojással recept, akkor csekkoljátok a videókat, exkluzív tartalmakért pedig lájkoljatok mket Facebookon, kövessetek mket Instagramon és Tiktokon! Ha nem éritek be ennyivel, akkor irány a rendszeresen frissülő Pterest-profilunk, vagy a naponta izgalmas anyagokkal jelentkező Viber-csatornánk!

Még több fullos reggeli:

Túrós-brokkolis frittata

Sütőporos kakaós gofri

Pulykás klubszendvics

Becsült tápérték egy főre:

Fehérje: 9 g

Szénhidrát: 3 g

Zsír: 42 g

Kalória: 437 kcal

Becsült tápérték összesen:

Fehérje: 18.66 g

Szénhidrát: 6.15 g

Zsír: 83.37 g

Kalória: 873.32 kcal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük