Ezt a salit imádni fogod! Tele van mden földi jóval, és egy igazán pikáns öntettel koronáztam meg.

A lazacos-avokádós sali elkészítéséhez a quoát háromszoros mennyiségű sós vízben puhára főzzük, majd félrerakjuk hűlni 15-20 percre.

A lazacot egy éles késsel megszabadítjuk a bőrétől, majd kb. 2 cm-es kockákra vágjuk, sózzuk, borsozzuk, meglocsoljuk egy citrom levével, és egy forró serpenyőben, 2-3 perc alatt alaposan lepirítjuk az olajon. Felhasználásig félrerakjuk.

A római salátát vékony csíkokra vágjuk, az uborkát és a répát lereszeljük, majd hozzádobjuk a 1,5 cm-es kockára vágott avokádót, a bébispenót-leveleket és a kihűlt quoát, és alaposan összekeverjük.

Az öntez elkeverjük egy tálban a hozzávalókat a reszelt fokhagymával. A saláta tetejére pakoljuk a lazackockákat, meglocsoljuk az öntettel, és mehet a zaba.

fullos-lazacos-avokados-sali
Fullos lazacos-avokádós sali (Fotó: Street Kitchen)
  • Elkészítési idő: 30 perc

Ha tetszett a fullos lazacos-avokádós sali receptje, akkor csekkoljátok a videókat, exkluzív tartalmakért pedig lájkoljatok mket Facebookon, kövessetek mket Instagramon és Tiktokon! Ha nem éritek be ennyivel, akkor irány a rendszeresen frissülő Pterest-profilunk, vagy a naponta izgalmas anyagokkal jelentkező Viber-csatornánk!

Még több fitt sali, amit jóízűen fogtok habzsolni:

Mengyi kedvenc kínai diétás salátája

Satay csirke cézársalátaágyon

Répás-retkes-mogyorós saláta

Becsült tápérték egy főre:

Fehérje: 25 g

Szénhidrát: 22 g

Zsír: 14 g

Kalória: 321 kcal

Becsült tápérték összesen:

Fehérje: 98.41 g

Szénhidrát: 89.2 g

Zsír: 55.95 g

Kalória: 1285.59 kcal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük